עימותים באופוזיציה סביב הקמת הוועדה לבחירת שופטים

איתי גדסי No Comments on עימותים באופוזיציה סביב הקמת הוועדה לבחירת שופטים

גורם במחנה הממלכתי תוקף את לפיד: "ללפיד היה חשוב 'לגנוב סוסים' ולהכריז על מועמדת מטעמו ללא תיאום עם שאר חברי האופוזיציה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימותים באופוזיציה: גורם במחנה הממלכתי תוקף את ראש האופוזיציה יאיר לפיד, על רקע קריאתו להתאחד מאחורי מועמדותה של קארין אלהרר (יש עתיד) לחברת הוועדה לבחירת שופטים מטעם האופוזיציה. זאת לאחר שח"כ אפרת רייטן מהעבודה החליטה להתמודד. במחנה הממלכתי מדובר על ח"כ פנינה תמנו שטה כמועמדת.

הגורם מסר כי: "לפיד מנסה לרתום את הסוסים לפני העגלה, ומסכן את המהלך הגדול שעבדנו עליו בבית הנשיא. לפי הסיכום שהתגבש, הקואליציה תעמיד מועמד אחד בלבד ותקיים את הבחירות במועדן ב-14.6. יו"ר הכנסת טרם הכריז על מועד הבחירות והמועד האחרון להגשת מועמדות כפי שנדרש בכדי להבטיח את הסיכומים, אבל ללפיד היה חשוב "לגנוב סוסים" ולהכריז על מועמדת מטעמו ללא תיאום עם שאר חברי האופוזיציה. כל זאת כשקיום הבחירות ב-14.6 טרם הובטח. זה גול עצמי מפואר למאמצים שאנו משקיעים במשך שבועות ופרס לקואליציה. ממליצים לו ולכולנו, לרכז את המאמצים בעת הזו בדבר החשוב – לדאוג שיקבע המועד, ולוודא שהקואליציה מעמידה מועמד אחד מטעמה כפי שסוכם, כך שנציגות האופוזיציה תובטח".

מוקדם יותר, כתב ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "האופוזיציה לא יכולה שוב להרוס לעצמה. קורא לחברי באופוזיציה לא לפצל את הקולות ולהתייצב מאחורי קארין אלהרר כנציגה שלנו בוועדה לבחירת שופטים. לא יעלה על הדעת שניתן ללוין ורוטמן מתנה כזו ונפצל את ההצבעה".

בכאן חדשות פורסם הבוקר, כי אנשי יש עתיד הציבו אולטימטום לקואליציה לקביעת לוח זמנים מוגדר מראש ביחס להפעלת הוועדה לבחירת שופטים, אחרת השיחות בבית הנשיא יסתיימו.

בתוך כך, בערוץ 14 פורסם ע"י מוטי קסטל כי בקואליציה מתנערים מתדרוך "גורם במחנה הממלכתי" אודות סיכום על מועמד אחד של הקואליציה לוועדה לבחירת שופטים ומגיבים: "מדובר בקשקוש – לא היה סיכום כזה".



0 תגובות